Naša povijest
110 godina napretka se nastavlja . . .
1909. L’Oréalovi počeci:
Revolucionarna boja za kosu i osnivač-vizionar
Osnutak L’Oréala 1909. godine poklapa se s prvom genijalnom idejom Eugènea Schuellera. Žene su prihvatile trend dječačkog izgleda i željele kratku plavu kosu. On je patentirao formulu boje za kosu koja je, kao ništa drugo na tržištu u to vrijeme, bila potpuno sigurna za upotrebu. Tijekom daljnih desetljeća, kompanija je bila usredotočena na boje za kosu.
1960-1970-te’: Inovacija kao pokretač emancipacije
Šezdesetih godina, nadahnuta s Brigitte Bardot, duga je kosa postala trend – divlja i seksi ili podignuta. Pod Dalleovim vodstvom, kompanija je bila u dodiru s novom erom inovirajući proizvode koji su ženama nudili tražene rezultate ne žrtvujući pritom sigurnost. Izlazak boja za kosu za kućnu upotrebu, Préférence na tržište 1970-ih godina označio je prekretnicu kada je oblikovan svjetski prepoznatljiv slogan “Jer ja to zaslužujem”. To je bila prva promidžbena poruka koja je naglašavala važnost samopouzdanja.
1980.-1990-te: Pomoći ženama samouvjereno se suočiti sa svijetom.
Kako su u osamdesetima žene nastavile preuzimati ulogu u javnosti i na radnom mjestu, L’Oréal Paris im je ponudio šminku i kozmetiku za njegu kože koja će im pomoći samouvjereno se suočiti sa svijetom, osjećajući se dobro u svojoj koži i zadržavajući mladenački izgled.
2000-te’ - Na prijelazu tisućljeća Nove granice
Prijelaz tisućljeća za L’Oréal je označio početak nove ere jer je ubrzalo širenje na nova tržišta, nove tržišne segmente i distribucijske kanale, a kompanija je i počela prihvaćati izazov održivosti. Rođena je linija L’Oréal Man Expert - prva muška linija proizvoda široke potrošnje protiv starenja, a marka je znatno prije konkurenata iskoristila priliku digitalnog svijeta, neprestanim inovacijama ukorak s vremenom i evolucijom životnih navika i potreba potrošača.