Ljepota u pokretu
L'Oréal Paris je duhovno dijete znanstvenika Eugènea Schuellera čija jedinstvena opsesija znanstvenim napretkom od tada do danas pomiče granice ljepote. 110 godina inovativnog znanstvenog istraživanja od tada, L'Oréal Paris ponosno predstavlja paletu visoko naprednih proizvoda za ljepotu koji su sigurni za upotrebu i klinički dokazano djelotvorni. Stvaranje, formulacija i usavršavanje naše kolekcije sastojaka iziskivalo je godine rada - Ceramide R za Elseve Total Repair njegu kose, Mexoryl SX - naš vlastiti i ekološki osmišljeni sustav UV-filtracije te Pro-Xylane - održivi "zeleni" šećer protiv znakova starenja - inovacija u našoj slavnoj liniji proizvoda za njegu kože Refitalift Laser.
Potraga za odgovornom inovacijom dio je naše DNK, a L'Oréal Paris nastavlja sa svojom korporativnom politikom društvene odgovornosti. Od 1989. - 14 godina prije no što je to postala zakonska obveza u ovoj industriji - prestali smo ispitivanje ijednog našeg sastojka na životinjama i prešli na Episkin - inovaciju kojom osiguravamo sigurnost proizvoda. Ovaj, rekonstruirani model kože, rezultat je više od 30 godina znanstvenih istraživanja u L'Oréalu i stručnost u uzgoju tkiva. To je vrijedan alat za razumijevanje najdublje skrivenih mehanizama biologije kože, a da pritom ne moramo ozlijediti nijedno živo biće.
Što donosi budućnost? Nastavljamo s inovacijama, odgovorno, trenutačno nastojeći zamijeniti sve naše bočice šampona recikliranom plastikom koja se može dalje reciklirati i to do kraja godine.
Ljepota koja nadahnjuje
Ikona francuske ljepote diljem svijeta, L'Oréal Paris predstavlja ljepotu u njenim najrazličitijim oblicima. Vjerujemo da ne postoji vizija ljepote "jedna mjera za sve". Naprotiv, ljepota je univerzalno jedinstvena. Slavni L'Oréalov "Dream Team" čine ambasadorice svih podrijetla i povijesti, uključujući i filmske ikone i osobe iz svijeta mode i glazbene industrije. Te iznimne žene su međunarodne glasnogovornice marke. One odražavaju raznolikost naših kupaca. U kulturi opsjednutoj mladošću, gdje se starije žene osjećaju nevidljivima i nevažnima, L'Oréal Paris se udružio s britanskim Vogueom pri izdavanju "ne-broja", izdanja iz 2019. koje naglašava zašto dob ne bi smjela biti problem.
Francuska kultura pokreće stvaranje proizvoda u L'Oréalu Paris, ali ne samo to. U pozadini kozmetike, brend je izraz pariške slobode duha i postao je istinski partner ljepote na više velikih događanja. Od 1997., L'Oréal Paris je službeni stilist - partner prestižnog filmskog festivala u Cannesu, gdje svoju vrsnost u uljepšavanju daje na raspolaganje filmu. Osim toga, svake godine mi iza pozornica Pariškog tjedna mode, iza pozornica stvaramo ljepotu. Kao marka usredotočena na potrošača, mi i velika francuska događanja pretvaramo u prigodu za razmjenu naše stručnosti na području ljepote s publikom. Demokratizacijom ljepote na Pariškom tjednu mode, jednom godišnje održava se revija L'Oréal Paris - prva modna pista otvorena za svakoga.
Ljepota je moć
"Jer ja to zaslužujem."
Približavajući luksuz svakome, ove četiri jednostavne riječi postale su prepoznatljiva deklaracija ljepote i samobitnosti. S ovom krilaticom L'Oréal Paris iskoračio je prvom promidžbenom porukom koja iznad svega ističe samopouzdanje. Otkad se prvi put pojavila 1971., krilatica iz L'Oréala Paris postala je poziv na ujedinjenje potrošača oko marke i njihove samouvjerenosti. No to nije samo simbol samopouzdanja koje marka promiče.
Naše su glasnogovornice skup raznih uzora koji odražavaju snagu i samosvijest žene i nadahnjuju druge da ostvare svoje talente.Eva Longoria je feministička liderica u industriji zabave. Jane Fonda je feministička ikona u svojoj borbi za prava žena i ekologiju.Liya Kebede radi s Fondacijom Lemlem i pomaže afričkim ženama-obrtnicama povezujući ih s izvorima zdravstvene skrbi, naobrazbe i poslova.Doutzen Kroes je partnerica udruge "Elephant Crisis Fund" koja odvraća industriju od nasilja nad životinjama.
U svemu što radimo, mi u L’Oréalu Paris pokazujemo svoje feminističke vrijednosti na događanjima poput Women of Worth. Već mnogo godina, slavimo izvanredne žene koje svoje vrijeme dobrovoljno daruju kako bi služile svojim zajednicama. Događanje ovim ženama nudi visoko vidljivu platformu i značajno ih financijski podržava u njihovim akcijama.
USTANITE!
L’Oréal Paris se zalaže za jačanje uloge žena na svakom koraku njihova života. Javno uznemiravanje u izravnoj je suprotnosti s našom odlučnošću da uzdignemo osjećaj vrijednosti u žena. S udrugom Hollaback! i drugim lokalnim nevladinim organizacijama, muškarce i žene poizvamo da ustanu, da sirugno odgovore kada vide ili dožive uznemiravanje. Zajedno možemo stvoriti svijet u kojem će djevojčice i žene samouvjereno koračati u svijet bez uznemiravanja. Ovaj je cilj toga vrijedan." Delphine Viguier-Hovasse, Globalna predsjednica marke L’Oréal Paris.
Pokretanjem našeg međunarodnog programa "Ustanite", u suradnji sa stručnjacima iz nevladine udruge Hollaback!, želimo uvježbati milijun žena i muškaraca kako intervenirati kad svjedoče ili dožive uznemiravanje na javnom mjestu. Tako ćemo doprinijeti stvaranju kulture jednakosti, poštovanja i dostojanstva. Jer svi mi to zaslužujemo.
*Ipsos – Međunarodna anketa o spolnom uznemiravanju na javnim mjestima – L’Oréal Paris – travanj 2019.